Usluge

Unapređenje prodaje – merchandising

Osnovni elementi naše usluge u segmentu unapređenja prodaje su:

  • Realizacija planograma: angažman na standardizaciji izlaganja asortimana klijenta u dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta.
  • Briga o zalihama: zalihe u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja, zalihe na skladištu – evidentiranje i informiranje prodajnog tima klijenta o „out of stock“ situacijama.
  • Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda klijenta briga o čistoći proizvoda i opreme, pravilno istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima, kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po FI–FO načelu.
  • Pozicioniranje asortimana klijenta: angažman na osiguranju dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda klijenta.
  • Koordinacija s prodajnim timom klijenta u svezi navedenih merchandising aktivnosti.

Predprodaja – uzimanje narudžbi

  • Organizacija, priprema i vođenje projektnih timova za rad s asortimanom klijenta.
  • Izrada i prikupljanje narudžbi na dogovorenim prodajnim mjestima.
  • Slanje prikupljeni narudžbi putem e-mail ili preko mobilnih aplikacija prodajnom timu naručitelja.
  • Informiranje prodajnog osoblja klijenta u slučaju “out of stock” situacija, neispravnosti opreme/materijala i ostalih nepredviđenih okolnosti.
  • Kontrola ispravnosti opreme klijenta u prodajnim prostorima, ispravljanje manjih nedostataka te evidentiranje i dojava većih kvarova/oštećenja.

Ugovaranje-pregovaranje KAM managment

  • Pregovaranje sa kupcima u Vaše ime ( KA kupci )
  • Ugovaranje ( KA i NR kupci ), stvaranje poslovnog odnosa
  • Otvaranje novih kupaca i prodajnih mjesta
  • Dogovaranje i proširivanje asortimana
  • Dogovaranje prezentacija i edukacije partnera

Promocija proizvoda i usluga

  • Imamo potencijalno veliku bazu hostesa/promotora.
  • Selekcija je prilagođena potrebama klijenta – posebna priprema/trening za svaku promotivnu aktivnost.
  • Po dogovoru s klijentima promocije se poprate izvještajima prilagođenima tipu promotivnih aktivnosti ( praćenje osnovnih parametara uspješnosti, fotografije ).
  • Razrađena organizacijska struktura omogućuje kvalitetnu pripremu, kontrolu i realizaciju promocija. Po dogovoru s klijentom u mogućnosti smo organizirati distribuciju i postavljanje promo materijala, nagrada i sl. za potrebe promocija na prodajna mjesta.
  • Sampling uzoraka.

Distribucija – ambulantna prodaja

  •  Mogućnost skladištenja te distribucija robe
  •  Ambulatna prodaja robe