Usluge
Unapređenje prodaje – merchandising
Osnovni elementi naše usluge u segmentu unapređenja prodaje su:
- Realizacija planograma: angažman na standardizaciji izlaganja asortimana klijenta u dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta.
- Briga o zalihama: zalihe u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja, zalihe na skladištu – evidentiranje i informiranje prodajnog tima klijenta o „out of stock“ situacijama.
- Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda klijenta briga o čistoći proizvoda i opreme, pravilno istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima, kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po FI–FO načelu.
- Pozicioniranje asortimana klijenta: angažman na osiguranju dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda klijenta.
- Koordinacija s prodajnim timom klijenta u svezi navedenih merchandising aktivnosti.
Predprodaja – uzimanje narudžbi
- Organizacija, priprema i vođenje projektnih timova za rad s asortimanom klijenta.
- Izrada i prikupljanje narudžbi na dogovorenim prodajnim mjestima.
- Slanje prikupljeni narudžbi putem e-mail ili preko mobilnih aplikacija prodajnom timu naručitelja.
- Informiranje prodajnog osoblja klijenta u slučaju “out of stock” situacija, neispravnosti opreme/materijala i ostalih nepredviđenih okolnosti.
- Kontrola ispravnosti opreme klijenta u prodajnim prostorima, ispravljanje manjih nedostataka te evidentiranje i dojava većih kvarova/oštećenja.
Ugovaranje-pregovaranje KAM managment
- Pregovaranje sa kupcima u Vaše ime ( KA kupci )
- Ugovaranje ( KA i NR kupci ), stvaranje poslovnog odnosa
- Otvaranje novih kupaca i prodajnih mjesta
- Dogovaranje i proširivanje asortimana
- Dogovaranje prezentacija i edukacije partnera
Promocija proizvoda i usluga
- Imamo potencijalno veliku bazu hostesa/promotora.
- Selekcija je prilagođena potrebama klijenta – posebna priprema/trening za svaku promotivnu aktivnost.
- Po dogovoru s klijentima promocije se poprate izvještajima prilagođenima tipu promotivnih aktivnosti ( praćenje osnovnih parametara uspješnosti, fotografije ).
- Razrađena organizacijska struktura omogućuje kvalitetnu pripremu, kontrolu i realizaciju promocija. Po dogovoru s klijentom u mogućnosti smo organizirati distribuciju i postavljanje promo materijala, nagrada i sl. za potrebe promocija na prodajna mjesta.
- Sampling uzoraka.
Distribucija – ambulantna prodaja
- Mogućnost skladištenja te distribucija robe
- Ambulatna prodaja robe