Osnovni elementi naše usluge u segmentu unapređenja prodaje su:
- Realizacija planograma: angažman na standardizaciji izlaganja asortimana klijenta u dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta.
- Briga o zalihama: zalihe u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja, zalihe na skladištu – evidentiranje i informiranje prodajnog tima klijenta o „out of stock“ situacijama.
- Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda klijenta briga o čistoći proizvoda i opreme, pravilno istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima, kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po FI–FO načelu.
- Pozicioniranje asortimana klijenta: angažman na osiguranju dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda klijenta.
- Koordinacija s prodajnim timom klijenta u svezi navedenih merchandising aktivnosti.